thatsmystory

WHAT I WORE TODAY

Kategori: Allmänt, Mode och Kläder, Outfit

Vest - Lindex // Pants - H&M // Top - H&M // Hat - H&M // Shoes - Lager 157 // Glasses - Lindex
 
Hej och hå! Hur mår ni? Jag mår bra, är dock väldigt trött efter helgen fortfarande. Men det blir nog bra med lite sömn. Idag har jag varit i skolan större delen av min vakna tid. Handlade lite mat för att fylla på den tomma kylen, men blev lite strul för jag hade inte lagt ner plånboken i väskan..haha, så när jag står i kassan och ska betala förstår jag direkt att den ligger kvar hemma. Men det var lugnt. Jag fick rusa hem för att hämta den medans hon snällt packade mina varor och parkerade mitt kvitto. Typiskt mig...Men tur att det gick att lösa i alla fall! Väl hemma lagade jag lite god mat. Kött och potatisgratäng med massa god sallad. En av älsklingens favoriter. Sen har jag bara tagit det lugnt, kollat på topmodel, La bamba (haha) och försökt få ordning här hemma igen efter skidsemestern. Går sådär, men det är en dag imorgon också. Nu ska jag väcka sömntutan som ligger däckad i soffan och försöka få med mig honom till sängen. God natt!
Kommentera inlägget här: