thatsmystory

FUZZY

Kategori: Allmänt, Outfit, Shopping



Jacka/kofta - Lindex 

Hejhej! Hur är läget? Jag känner mig inte alls bra. Imorse när jag kom till skolan hade jag både huvudvärk och tjejvärk. Sen kändes det som jag nyss sprungit en mara i benen...(utan att ha gjort ett skit). Tog en tablett och fikade med en ljuvlig bit kladdkaka från skolcafeét för att bota det värsta i alla fall. Men benen kunde jag inte göra något åt haha. Vi satt i datorsalen hela dagen och arbetade med programmeringen av hissen. Uppgiften var att programmera för fyra våningar med knappar och lampor på insidan och utsidan på varje våning. Vi blev färdiga och på torsdag ska vi testa programmet på en liten minihiss! Det ska alltså funka lika bra som en vanlig hiss gör. 

Igår var jag iväg på stan en sväng för att bl.a. boka en tid för spray tan. Kände för att göra det haha. Så imon kväll ska jag bli brun(orange?!) och fin! Passar bra till helgens festligheter då Cicci ska firas! Ja jag ska hem till Göteborg! Första gången på evigheter känns det som... Hittade också lite annat smått och gott. Bland annat den mysiga fluff-jackan jag hade på mig idag. Den är grå och jättemysig. Hann även slänga i lite färg i hårbotten på kvällen. Har tänkt göra det i en månad ungefär...men på fredag ska jag ÄNTLIGEN till mammas salong för mer färgning och klippning. Kommer säkert få kapa flera centimeter. Men det är det värt! 

KOMMENTARER:

  • Hilmer säger:
    2014-10-01 | 21:46:54

    Då får vi hinna ses!!

    Svar: Ja, söndag e given!!!
    Sofia Eliasson

  • Stellan säger:
    2014-10-02 | 11:16:55

    Jag längtar så! Jag spraytana mig förra veckan och blev supernöjd så jag ska spraya mig i dag i gen för att bli brunare till helgen hehe❤️

    Svar: Då kommer vi vara sisters 😁😘😎
    Sofia Eliasson

  • Anonym säger:
    2014-10-02 | 11:17:24

    Älskar särskrivning.

    Svar: Opps, får jag dubbelkolla...
    Sofia Eliasson

Kommentera inlägget här: