thatsmystory

LAZY MODE

Kategori: Allmänt


Tjenare, jag sitter i hallen och kollar på Jonas match, seriepremiär. Det är halvlek nu så passar på att blogga. De leder med 8 bollar så det bådar gott! Har jobbat både fredag och lördag dag/kväll så har inte haft något roligt att bjussa på. I fredags så tvättade jag som vanligt lite innan men hann även med att tvätta några fönster, välbehövligt! Får se om jag orkar ta resten idag! Och efter jobbet blev det nåt avsnitt GoT innan jag somnade. 

Igår började jag jobba vid ett så hann inte med så mycket innan dess. Jag är ju inte känd för att vara en produktiv morgonmänniska precis...När jag kom hem hade Jonas lagat middag! Och det hör inte till vanligheterna så blev riktigt glad. Vi slappade i soffan och åt till GoT. Det var så spännande att vi inte kom i säng förrens vid halv fyra. Så är lite seg, men snart vaknar jag nog till liv. Känns i kroppen att jag har jobbat också. Men ska försöka gå ut på en promenad sen och få lite frisk luft. Annars ska jag bara ta det lugnt idag! Pusspuss 

KOMMENTARER:

  • Evy Knoph säger:
    2014-09-28 | 20:00:18
    Bloggadress: http://restanten.blogg.se

    Nämen..vad bjöds det på för något gott då?

    Svar: Jadu, lite allt möjligt! En smörgås med lite blandat på till förätt och pasta med kött och sås till varmrätt. Våffelefterätten tog vi dan efter då jag blev lite mätt! :)
    Sofia Eliasson

Kommentera inlägget här: