thatsmystory

WILD SPIRIT

Kategori: Vänner och Familj

Saffranspannacotta, Vallgatan 12, Da Matteo, Chanel, B for Beauty, Peace, Artilleriet, "Dancing in the dark", Lunch på Café Kosmos, Diesel Silk Bomber, Cosy bed, Christmas gift. 

Här kommer lite bilder från gårdagen. Tänkte att det kunde vara kul att se lite blandade vardagsbilder knäppta med mobilen. Jag och Josephine hittade nästan igenting i stan. Köpte bara en liten grej till mig själv som jag ville ha. Visar den när den är färdigtryckt och uthämtad. Vet inte om den hinner komma till Julafton men annars får det bli en försenad julklapp till mig själv. 

Efter jag hade varit i stan åkte jag hem och bytte om snabbt och slog in ett paket för att sedan åka på julmys hos Michelle. Hon bjöd på julbord och en magisk efterätt som ni ser på bilden ovan. Annars gosade vi lite med Ella och pratade ikapp. Tack snälla för en mysig kväll Michelle och tack för skjutsen Nattis och tack för den mysiga filten Vickie. Den pryder sängen så fint! Nu blir det en vända till gymmet! Peace :) 

KOMMENTARER:

  • michelle säger:
    2015-12-22 | 14:01:46

    Tack själv bästa du för all hjälp! Du är grym som alltid hjälper till, det uppskattas verkligen när man har en liten trött gnällfis som skriker vill jag lova ;) ❤

    Svar: Söta, självklart! <3 Snart är det ju min tur så lika bra att jag är snäll så kanske jag får lite karma tillbaka när jag behöver det som mest där borta ;)
    Sofia Eliasson

Kommentera inlägget här: