thatsmystory

MY 2015 | SEPTEMBER

Kategori: MY 2015

Blandade bilder från september 2015
 
Åh september va en härlig månad. Tror nog att den tar hem förstaplatsen över mina favoritmånader detta året. Jag var dock sjuk en del, det var här hela "sjukhösten" började men jag hann ändå med massa härligt. Det var även här jag började ta tag i bloggen lite mer. Började värdesätta kvalité på bilderna och inläggen. Jag hoppas och tror det uppskattades. Jag hann bland annat med en middag på pinchos, juicedejt med Elli, häng med Steph och dogge, kräftskiva hos Elin, shopping, firade Elin på Mr.P, tapas på balkongen, kollade på mässings seriepremiär, sleepovers med Jonas, välkomna Jenny hem ifrån USA m.m. Det var även i mitten på september som jag började jobba igen. På fånarna på farmen och på Idrottens Bingo i Angred. Det va så härligt att springa runt på farmen i septembersolen. Saknar det. Bra månad helt enkelt, 5 av 5 toasters!
 

KOMMENTARER:

  • Emma Wanner säger:
    2015-12-28 | 23:09:35
    Bloggadress: http://wanners.blogg.se/

    Härligt kollage! Älskar att kolla tillbaka på året i bilder

    Svar: Tack :) ja jag med, så intressant! :)
    Sofia Eliasson

Kommentera inlägget här: