thatsmystory

MY YEAR | 2015

Kategori: About me


God morgon babes, har ni sovit gott? Igår hade jag verkligen en heldag med mig själv, så skönt! Gjorde verkligen inget speciellt...bloggade lite, städade, åt en god middag med familjen, kollade på KUWTK och vampire diaries, målade naglarna, gjorde ansiktsmask osv. Haha snapade en del. Blev väl lite uttråkad av mitt eget sällskap tillslut, så om ni väl spana in mig där heter jag @sofiaeliasson! Men det va en annan grej jag tänkte berätta. Kom på igår att jag verkligen ska ta tag i att göra en årsresumé! Så ända fram til nyårsafton är tanken att jag ska gå igenom året som har varit. Intressant för min egen skull att kolla lite vad jag har haft för mig egentligen. Så varje dag är det dags för en ny månad, first up January! Peace :)

Kommentera inlägget här: