thatsmystory

'CLOSET'

Kategori: Allmänt, Mode och Kläder


Lovade ju lite bilder på mitt nya place men har inte riktigt hunnit knäppa några fina än, så denna får duga sålänge. Underbart med en klädställning igen. Tycker det är så kul att se mina kläder och få lite inspo samtidigt. Men som ni ser så har jag ljusgråa väggar och sen kör jag vita, beiga och svarta möbler till. Har inte köpt något nytt förutom klädställningen (tack mamma), så allt är från vår gamla lägenhet. Har även fått låna lite saker från Jonas, tack älskling! Och STORT tack mamma, pappa pch Jonas som kom upp och hjälpte mig att fixa med flytten! Hade inte varit möjligt utan er haha...

För er som inte vet så hyr jag alltså in mig hos en tjej som jag hittade på blocket. Hon heter Kea och är två år äldre. Vi delar kök, badrum och vardagsrum och sen har vi varsitt rum. Hela lägenheten är på 93 kvm så det går ingen nöd på oss. Mitt rum aär ganska stort och högt i tak så det funkar bra att hänga här inne med, om man skulle vilja det, utan att få klaustrofobiska känslor. Och jag trivs redan väldigt bra så det är jätteskönt. Tror det gjorde mycket att Jonas kom upp och hjälpte mig att flytta och sen sov med mig i den nya lägenheten. Han flyttade ju hem en månad innan mig från den gamla, men nu blev det ett gemensamt avsked. Och det kändes skönt. Vi flyttade in tillsammans och sa hejdå tillsammans. Så bara (nästan iaf) fina minnen och stunder som vi kommer minnas därifrån. 

Jag har ju bara bott här i den nya i 1,5 vecka men det känns nästan redan som jag inte har gjort något annat. Vilket är väldigt skönt. Sen har jag ju fått lite besök av älsklingen vilket uppskattas väldigt mycket. Men jag har alltid så mycket att göra så det blir svårt att få ihop det...De senaste veckorna har varit extremt intensiva. Tror jag aldrig har haft så mycket på agendan innan, så därav frånvaron på bloggen. Men nu börjar det ordna upp sig! 

Jag klarade statistik-tentan förresten. Läraren skulle på semester så han var sjukt snabb med att rätta vilket alltid är trevligt! Hade inte så höga förväntningen   så blev nöjd över min fyra! 
Kommentera inlägget här: