thatsmystory

WISH LIST

Kategori: Allmänt


Heej, längesen jag skrev. Får inte ihop det helt enkelt, tråkigt, då jag tycker det är kul att blogga! Menmen, kort update. Har varit sjuk mycket det senaste och även denna veckan...började i söndagskväll efter jobbet och är inte frisk än! Så tråkigt då Jonas äntligen var och hälsade på och stannade 5 nätter. Jag fick en väldig feber, förskylning och halsont, igen. Fast denna gången var/är det värre! Men ska jobba imorgon så hoppas det går över lite mer tills dess! 

Annars så har vi presenterat vårat ex-jobb, och det gick bra :) nu är det bara fix inför mässan samt att rapporten ska uppdateras med lite smått och färdigställas :) 

Juste bilden, några har undrar vad jag önskar mig i examenspresent. Känns dumt att kräva presenter så, men vi kan säga att detta är saker jag inte hade tackat nej till, eller saker som står på min inköpslista. Om vi börjar uppe till vänster; 

1. Ett par Jeffrey Campbell Coltrane Black Patent strl 41 ;) De glansiga. Min storlek är slut och har varit det aplänge...

2. En Balenciaga City Bag i årets röda färg med guld detaljer. Asså denna är så snygg. Såg den när jag var inne på NK för ett tag sen, den var så fin i verkligheten. Inte så att jag önskar mig en sån, helt orimligt, men den förtjänade att vara med helt enkelt! 

3. Lindths vita chokladkulor. Alltså dessa kan vara bland de bästa. Men finns ingenstans... Så den som hittar de, en påse med bara vita, kan dock gärna få ge mig det i present hihi! 

4. Har fastnat helt för Renée Voltaires produkter. Jag är sugen på att prova allt. Allt ifrån superbär till, proteinpulver till müsli! 

5. Jag har ju redan en silverklocka men...man kan alltid ha två! Speciellt om dom ser olika ut! Den jag har nu är ganska feminin. Jag är i sånna fall sugen på en mer maskulin variant från Michael Kors. Ingen blingbling utan helt i silver i sånna fall. 

6. Sen behöver jag verkligen ett datorfodral. Jag glider runt med en datorväska som jag fick min första helt nya dator i efter jag hade konfirmerat mig i åttan. Den är alltså 7 år gammal, och är en ryggsäck. Behöver inte säga något mer...men en svart diskret eller nåt hade varit mer än välkommet! Den på bilden är den "klassiska" från Marc by Marc Jacobs. 

Kom på några mer saker som jag inte har bild på...

7. En yogamatta! Om och när jag väl yogar lite, så får det bli på golvet där min "pälsiga" matta ligger...Har börjat tröttna lite på den som underlag. Inte alltid den erbjuder sånt bra fäste heller. 

8. I höstas fick jag ett ryck och köpte lite silversmycken. Ett halsband, örhängen och tre ringar. Har alltid på mig halsbandet och örhängena, men ringarna sover jag inte med samt att jag tar av mig dem när jag degar om vi säger så. Men tycker det är väldigt fint med välsminkade händer. Så nån mer enkel silverring hade gärna fått flytta in i samlingen. Tror jag e size 17 eller 18 kanske haha nu kommer jag inte ihåg...

Jahopp. Nu e det dags att dejta kudden igen, so long! 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: