thatsmystory

BUSINESS CHIC

Kategori: Outfit I wanna wear

Sexy business | red
 
Halli hallå, här kommer jag med lite outfit inspo såhär inför en ny arbets- eller skolvecka! Den svarta jackan från Balmain är ju magisk, men vem har 60 000 över i spargrisen...inte jag i alla fall. Men zara säljer en stor krage i fuskpäls som du själv kan sätta över din svarta jacka och genast ge jackan och outfiten nytt liv! Kolla in länken ovan!
 
Vad har ni gjort i helgen då? Själv har jag tagit det extremt lugnt med tanke på att jag forfarande är sjuk. I fredags lagade pappa en jättegod fisksopppa som vi åt framför idol och det va väl det minnesvärda från den dagen haha...i lördags trotsade jag dock min sjukdom på kvällen och åkte med hem till mina kusiner för inflyttningsfest. Kändes lite dumt att riskera att smitta ner dem men ville verkligen träffa dem. Mådde inte jättebra på vägen dit heller men efter lite lek och mat så släppte faktisk lite värk. Fick sota för det idag då jag bara har sovit och vilat för det mesta. Kände mig sämre när jag vaknade men nu börjar det ordna upp sig lite. Hoppas jag kan vakna imorgon utan halsont, huvudvärk och torka i munnen. Så obehagligt att vakna med en torr käft om man ska uttrycka sig så haha. Sov så gott och ha en fin måndag!
Kommentera inlägget här: