thatsmystory

EMERALD CRUSH

Kategori: Allmänt, Inspiration, Mode och Kläder


Skirt / Lace-bra (love it, super comfy!) / Clutch (sold out) / Fuax fur ball / Suede pants (sold out) / Body
 
Godmorgon haha men gud, klockan är ett och jag säger godmorgon...jag har faktiskt varit vaken i några timmar bara det att jag inte har tagit mig ur sängen än...är dock sjukt hungrig, magen krampar nästan så kanske dags att gå in och laga lite mat hehe! Körde ett städrace i mitt rum/lgh igår så har legat och njutit över att det äntligen är fint här igen. Har väldigt mycket kvar att fixa men nu är det i alla fall ett organiserat kaos! 
 
Fixade ihop detta kollage till er precis. Tycker verkligen att denna färgen är så fin. Vet att många är försiktiga med att använda färg och kör hellre helsvart. Inget fel på det men det är så roligt med färg! Försök släng in lite färg i era outfits ibland så blir de helsvarta outfitsen roligare också dem helt plötsligt blir en kontrast mot de färgglada! Jag gillar i alla fall inte att inte se lika dan ut hela tiden! Denna gröna färgen är ganska snäll att börja med då den inte sticker ut alltför mycket.
 
Kommentera inlägget här: