thatsmystory

VAPIANO | LUNCH

Kategori: Allmänt, Mat och recept, Vänner och Familj






Pizza och sallad på vapiano för någon vecka sedan med Cicci!

Heej bloggen! Ursäkta min frånvaro. Har ju som sagt varit sjuk, men när febern avtog så fick jag problem med magen istället...så jag blev sängliggandes några dagar till. I torsdags var jag uppe på benen och ute igen efter en hel vecka med sjukdomar. Usch, hoppas verkligen att jag har gjort mitt med alla infektioner som härjar nu under hösten/vintern! Hur är det med er? Någon som har blivit sjuk än eller går ni runt och är småförkylda? Vi får bunkra upp med ingefära och andra huskurer så vi håller oss friska! Godnatt på er, nu ska jag samla in några efterlängtade timmars sömn! Vi hörs imorgon :) 

KOMMENTARER:

  • emeliesandelia.se säger:
    2015-11-09 | 17:55:02
    Bloggadress: http://emeliesandelia.se/

    Åh så gott!! :D

    Svar: Så smarrigt, speciellt när man är vrålhungrig haha :)
    Sofia Eliasson

Kommentera inlägget här: