thatsmystory

VECKANS INSTAGRAM

Kategori: Veckans instagram

När jag startade denna bloggen brukade jag lägga upp veckans instagram. Ett tips på ett konto som jag tycker är värt att följa då de har inspirerande bilder eller texter, eller både och. Men min dator gick sönder efter ca två månader av bloggande och efter det har jag endast bloggat med mobilen. Jag kunde inte få till bilderna på samma sätt utan datorn så därför uteblev de inläggen. Men nu när datorn fungerar igen känner jag att det är dags att ta tillbaka denna tradition! Och först ut får @dreamfashionably bli. Som ni ser så är det ett typiskt inspo-konto med fina, ljusa och härliga bilder. Sånt kan behövas nu när mörkret sakta börjar komma. Fy, känns hemskt att skriva det, men det är sanningen. Förhoppningsvis har solen fortfarande en del kvar att bjussa på innan de gråa molnen kommer och tar över Sverige! Om ni vill kolla in tidigare instagramkonton jag har tipsat om kan ni klicka på kategorin "veckans instagram" under rubriken! Puss
 
Kommentera inlägget här: