thatsmystory

WHAT'S THE COLOR?!

Kategori: Allmänt, Outfit







Jacket Cubus / Blouse Gina Tricot / Pants Zara / Shoes Mango

Igår efter jobbet skyndade jag mig hem och hoppade in i en dusch innan jag åkte iväg. Det var dags för en överraskningsfest för att välkomna Jenny hem från ett år i USA! Drog på mig mina sköna skinnbrallor och hoppade i nya klackarna. Byxorna är så sköna och mjuka och har en roligare modell vilket gör dem mer intressanta. Sen är färgen ganska spännande. Kan verkligen inte definiera den. Vilken färg tycker ni dem har? Grå, gröna, beige?! Hur som så gillar jag dom skarpt.

Tog lite bilder från festen som kommer upp senare men ville visa er dessa som Emma hjälpte mig att ta först! Det var ju kolsvart ute så vi gjorde så gott vi kunde i mörkret men jag tycker bilderna blev sjyssta. Det roligaste var att klungan, som stod en bit bort, utbrister; är det ny profilbild på g eller?! Haha...Så gulligt att hon hängde med mig ut under kvällen för att knäppa dessa. Tack igen Emma!!! 

Jag är ju fortfarande inne på mina "50 dagar utan alkohol och socker" så var nykter och körde. Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg om det, hur det har gått, varför jag gör det och om det är jobbigt osv. Hade ni tyckt att det hade varit intressant?! Känner inte att jag behöver förklara mig men känner att jag vill för att jag kan!

Nu kallar sängen, ögonen går i kors! Sov så gott så hörs vi imorgon!


KOMMENTARER:

  • Joanna D. Hansson säger:
    2015-10-13 | 06:58:35
    Bloggadress: http://joannadhansson.blogg.se/

    Fan vad du är snygg!!

    Svar: Men gud tack snälla rara 😘
    Sofia Eliasson

Kommentera inlägget här: