thatsmystory

END OF THE WEEK

Kategori: Allmänt, Inspiration


Pics from Pinterest, @hannamw, @elsahosk and @carolinagynning

Äntligen helg, men shit vad fort denna veckan har gått! Trivs så bra med barnen på förskolan. Alla är så gulliga. Men det tar på krafterna så allt jag vill tänka på är min sköna säng, men har hundra andra tankar som snurrar i skallen så är lite stressad för tillfället. Hoppas jag kan styra upp detta under helgen!

Berättade en rolig grej på min snapchat i onsdags. Ska skriva lite mer om detta sen när jag har tid, men en sak kan jag avslöja...Jag ska flytta till NY om en månad! Hur galet?! Ska berätta mer snart som sagt men längtar så! 

Ikväll har det blivit hemmagjord vegetarisk pizza med blomkålsbotten. Blev helt okej men det finns rum för förbättring ;) Nu sitter jag i soffan och kollar handboll och samlar krafter för ett sista ryck innan sängen kallar! Hoppas ni har haft en bra vecka! Puss <3 

Kommentera inlägget här: