thatsmystory

ON MY WISHLIST

Kategori: Wishlist


1. Zabel Jewellry 2.YSL Touche Éclat 3.YSL Black Opium 4. Love Tag Jane Kønig 5. Shopbop 6. Zabel Jewellery 7. Eye Shadow Palette NARS Steven Klein 8. CU Jewellery 9. Make Up Forever HD Foundation 10. D&G 11. Powder By Terry 11. Ring Unknown
 
Hejhej. Tänkte att jag skulle hinna fixa credits under bilden men får göra det senare. Så kika in sen igen om ni undrar vart sakerna kommer ifrån! Var lite trött imorse så det hanns inte med! Ovan är i alla fall lite vad som skulle kunna stå på min önskelista. Vi är inga hardcore julfirare så brukar inte överdriva antalet julklappar men tänkte att det kanske skulle vara kul för er att se vad jag är lite extra sugen på just nu! Blev ganska ytliga saker och mest smycken och smink. Men ska se om jag kan knåpa ihop ytterligare ett till imorgon, med lite andra saker om det skulle vara intressant? :) 
 
Nu sitter jag på bussen på väg in stan för att möta upp Josephine för lite julklappsshopping. Ska hem till Michelle för den årliga mini-julen ikväll med sävetjejerna så ska försöka hitta något fint! Puss på er! 
 
Kommentera inlägget här: