thatsmystory

ANGELS COMING THROUGH

Kategori: Inspiration, Mode och Kläder









Victoria's Secret Fashion Show 2015

Åhh kolla hur vackra alla tjejer är, och alla fina underkläder! Jag var bara tvungen att dela med mig av några fina bilder jag kom över. Kommer ju inte riktigt bli en lika stor överraskning när man ser showen på tv men det är ju stor skillnad på en bild eller rörlig film! Älskar verkligen Kendall och Gigi's looks med släpen. So precious! Ser verkligen fram emot att streama showen den 8 december! Har ni någon favoritlook eller modell som går i år? Jag hoppades på att Göteborgaren Kelly skulle gå, men när jag såg henne sitta å fika i stan i torsdags anade jag hon inte skulle det.(Haha kände att det kunde misstolkas när jag läste detta, inget fel på att fika, utan att hon befann sig i Göteborg och inte NY där hon annars bor och showen skulle vara!).Och tyvärr hade jag rätt, men förhoppningvis nästa år! Man får ju vara lite patriotisk och heja på svenskorna! Elsa är i alla fall med och ser verkligen ut som en levande snöängel på bilden längst ner! 

Kommentera inlägget här: