thatsmystory

VICTORIA'S SECRET FASHION SHOW 2015

Kategori: Mode och Kläder


Åh gissa om jag blev glad när jag såg detta! Kendall och Gigi är årets nyförvärv och ska båda gå Victoria's Secret Fashion Show nu den 10 november. Inte så förvånade kanske med tanke på att de båda är ansiktet utåt för de flesta kampanjer och syns på var å varannat omslag. Men ändå, så kul! Båda är verkligen mina favoriter både när de jobbar och även när dem e "off-duty". 

Här kommer lite fakta om VSFS2015 för er som är intresserade: 

• Det var tjugo år sen den första modevisningen gick av stapeln i New York, i år är dem tillbaka för att fira tjugoårsjubiliet. 

• Ängeln som får äran att bära årets fantasy bra är Lily Aldrigde. 

• Rihanna skulle ha uppträtt men drog sig ur då hon ville fokusera på att färdigställa sitt album Anti. Istället för Rihanna kommer Elle Goulding att uppträda! 

• Tillsammans med Elle kommer två andra favoriter uppträda, snacka om julafton för mig haha, The weekend och Selena Gomez! 

• Programmet sänds på tisdagen den 8 december på CBS. (I Sverige brukar det sändas på juldagen på TV3)

Are you exciiteeed?!? I know someone who is(me)!!! Haha jag kan nästan lova att det sitter ett gäng med y-kromosomer där ute som är det också ;)

Kommentera inlägget här: