thatsmystory

KESOPLÄTTAR

Kategori: Mat och recept




Kesoplättar och ananassmoothie! 

Dagens smarriga frukost som intogs runt ett-tiden...haha. Jag var helt väck imorse. Ryggen värkte, mina fingrar och händer var helt stela och ömma och jag var helt dåsig i huvudet. Resultatet av mycket jobb, lite sömn och en flytt. Men nu är jag hemma! 

Jobbade ju som sagt ons-lör och spenderade förmiddagarna med att träna eller packa/fixa inför flytten. Men i lördags efter jobbet (klockan halv elva) bestämde jag mig för att möta upp Julia och hennes vän för lite häng innan dem skulle gå ut. Jag skulle ju öppna dagen efter och sen flytta direkt efter jobbet, men kände att det skulle vara kul att avsluta min tid i Jönköping med lite party! Vi tog ett glas på hennes uteplats innan vi gick ut (jag hängde med) på piren. Vi hann bara bra där en timma, allt stänger ju klockan två där, men det var ganska lagom för min del! Perfekt sista kväll/natt efter en bra dag på jobbet med fina kollegor!! 

Så efter jobbet vid fyra-tiden igår trampade jag hem och hann knappt blinka innan vi bar ut kartonger och packade ner det sista. Och nu är jag alltså hemma i Säve och Göteborg igen. Cyklade till Gröna (affären) och hämtade ut två paket precis och kände att allt redan kändes som vanligt. Nästan som att dessa tre åren bara är något jag har drömt...helt sjukt hur fort man kan anpassa sig! Så jag tänkte skriva upp en lista som ni ska få ta del av. Tänkte skriva ner saker jag tar med mig och erfarenheter som jag har samlat på mig i Jönköping. Det blir lätt att man tänker att jag bara pluggat i tre år, men jag har ju faktiskt lärt mig och gjort massa saker! Så det är det jag ska göra vid nästa lediga tillfälle. Just nu håller jag på och packar upp och äter pannkakor så det sprutar ur öronen (hahah, vad är ens det för uttryck?!). Gjorde extra många till frulle, perfekt sen när man blir hungrig en timma efter igen(standard mig). Men nu e är det dags att fortsätta, vid halv sju ska jag upp till mammas salong för att klippa och färga håret! 

KOMMENTARER:

  • ɑ n n i k ɑ säger:
    2015-06-29 | 18:44:57
    Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

    Super mumsigt! :D

    Svar: Ja dem är mina "onyttiga" favoriter ;)
    Sofia Eliasson

  • michelle säger:
    2015-06-29 | 20:11:03

    Säve har saknat dig 😃😘

    Svar: Åh, jaa. Nu bor ju inte du här längre men nästan ;) måste komma å hälsa på snart!! Kommer såklart på dopet också!!! Myssss 💓
    Sofia Eliasson

Kommentera inlägget här: