thatsmystory

APARTMENT

Kategori: Allmänt, Inredning



Haha måste bara berätta om min natt...så typiskt mig! Vi har ju haft några intensiva veckor i skolan med inlämningar, presentationer m.m. så har knappt hunnit plugga på tentan som jag hade igår. Pluggade all min lediga tid de två sista dagarna, så var rätt så trött efter vi var färdiga! Men då var dags att göra färdigt vårt projekt i samma kurs...men några timmar senare efter det, firade vi med lunch på Jensen's Bøffhaus. När jag väl kom hem så var jag ju helt slut och deckade i soffan bredvid min skål med choklad. Klockan var då kanske fem och jag vaknar inte igen förrens klockan är tolv haha! Grejen är ju att jag typ är pigg då. Jag har ju trots allt sovit i sju timmar liksom...så jag börjar städa och fixa! Efter ett tag sätter jag på en film, Röjar Ralf, och sen fortsätter jag fixa å dona. Det var jättemysigt då det var helt tyst och mörkt utanför så jag fick lite feeling och tände massa ljus i vardagsrummet. Jag satte på sån skön meditationsmusik och yogade lite. Hur härligt som helst, avslutade med lite avslappning och sen somnade jag i soffan i några timmar igen innan det vaa dags att gå upp för dagen vid tio. Haha jag är en riktig nattuggla ibland! 
Kommentera inlägget här: