thatsmystory

OUTFIT I WANNA WEAR

Kategori: Outfit I wanna wear

1. Dior So Real Sunnies, (lookie HERE) 2. Bag Zara (lookie HERE) 3. T-shirt (HERE) 4. Faux leather pants (HERE) 5. YSL Green Bomber (lookie HERE) 6. Balenciaga Boot (lookie HERE)
 
Jag är kär i outfiten ovan! Köpte mig äntligen en grön bombajacka för någon vecka sen. Har inte fått chansen att använda den än då den är fodrad men snart så! Älskar min svarta "riktiga" jag köpte från Alpha Industries för två år sen så känns mer en rätt att en grön äntligen har fått flytta in! Och de där Balenciaga skorna, har cravat dem så länge, men dem finns aldrig i min storlek. Pratar ju såklart om kopiorna från henrykole.se. Men jag gillar tanken på helsvart med den gröna jackan till, så det får det bli när jag inviger jackan!
 
Vad händer annars då? Jag vaknade upp sent hos Jonas efter lite för många avsnitt av Narcos. Tänkte få upp det här inlägget tidigare idag men min dator krånglade, men nu verkar det löst! Ikväll blir Paradise Hotel med Elin vilket jag verkligen ser fram emot! Har en vän/bekant som är med så skrattar av bara tanken på att se han i tv-rutan haha! Puss
 
Kommentera inlägget här: