thatsmystory

BLACK AND WHITE

Kategori: Allmänt, Outfit






Shoes Zara / Jeans Zara / Belt Mango / Shirt Lindex / Lace-bra GinaTricot / Turban Zara / Coat Massimo Dutti / Faux fur ball GinaTricot
 
Pic: Josephine Irvefjord Edit: Me
 
Helloooo! :) Hur e läget? Själv är jag svintrött och borde sova men ville få upp dessa bilder innan jag somnade. 
 
Åkte in till stan efter en mysig solig morgon i sängen med podcasts. Pratade med Saralie i nästan två timmar när jag satt på bussen in och när jag sen vandrade omkring. Så mysigt att äntligen prata med henne igen, har saknat henne! Vi gick i samma klass i högskolan så är van vid att ha henne nära.
 
När jag tänkte ge upp och åka hem igen ringde Josephine så bestämde vi en sen lunch på deli and coffe, mumma! Sen hittade vi en "foodtruck" med denna coola målningen så det blev några outfitbilder. Kul, då jag hade mina nya blåa jeans, kappa och fluffboll på mig som inte kom med i det förra kollaget. Ser ni hur perfekt den svarta kappan är eller?! Breda slag och med ett bälte i midjan, inga knappar eller krusiduller haha! 
 
Efter det gick vi till statsbiblan för att kolla lite på hennes svenskatal innan jag åkte hem. Väl hemma blev det lite middag och häng med mamma å pappa. Och nu är det verkligen läggdags, ska jobba ett långt pass imorgon på en ny förskola, spännande. Pusspuss :) 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: