thatsmystory

CHRISTMAS DAY | THE WINTER EXPERIENCE

Kategori: Fest, Vänner och Familj







Port du Soleil/Peacock - The Winter Experience på Clarion Hotel Post
 
Foto: Dino Soldin 
 
Hahah herregud vilken kväll! Hade verkligen inga förväntningar eller förhoppningar på kvällen då jag knappt visste vart vi skulle gå innan vi helt plötsligt stod vid entrén. Jag var ju halvdeppig dagen innan så tänkte att värre kan det ju inte bli i alla fall, jag är på vad som. Hade även bestämt mig för dricka lite alkohol dagen till ära. Kände att jag behövde värma upp lite inför nyår! Vi började med lite cava och annat gott hos Elin och Ida innan vi åkte in mot stan. 
 
Det var sjukt mycket folk utanför entrén så var orolig att vi inte skulle komma in ens...men då kom Leo till undsättning och fixade in oss, man tackar! Han hade fixat bord så vi hängde med dit upp. Vi fick lite feeling, jag och tjejerna, och beställde in ett helrör haha. Älskar att jag går från noll till hundra. Var ju ändå i augusti jag verkligen krökade senast. Men det gick hur bra som helst. Allt under kontroll och jag hade den bästa kvällen på väldigt länge! Vi gick vidare till park lane och jag stannade till stängning och tog vägen om Tintin innan det räckte! Jag vaknade upp sleten och sjuk, men det är sånna smällar man får ta. Och i detta fallet var det värt det ;)  Tack alla fina nya och gamla vänner och bekanta som jag stötte på för en episk natt. Kössen! 
 
 
Kommentera inlägget här: