thatsmystory

CRUSHIN' HARD

Kategori: Allmänt



Turban från Zara 

Måste bara börja med att säga att jag älskar min turban. Har haft på mig den i två dagar nu till förskolan. Köpte den utan att prova den och var osäker om den ens passade. Men den är klockren! Verkligen en räddare i nöden när håret lever sitt egna lilla liv! 

Nu har vi ju redan kommit en bit in på veckan men har inte hunnit uppdatera er än! Hade ju besök i helgen av kussilinerna. Vi var ute i skogen och busade, kollade på massa filmer, målade, dansade och åt gott :) En väldigt lugn men rolig helg!

I veckan så jobbar jag på förskolan i glöstorp, bredvid där jag själv gick på högstadiet! Täcker upp för en sjukskrivning på 50 % men blir lite mer i och med att ordinarie personal också kan bli sjuka. Men det går så bra så. Känner mig redan som en i dagisfamiljen. Tråkigt med tanke på att det endast är tre dagar kvar där, men jag kommer säkert tillbaka! 

Ikväll blir det middag på Loulou med Rickard och Josephine, mys! Crashar som det tredje hjulet men what to do... Har velat äta där länge så det ska bli supermysigt! Puss 

Kommentera inlägget här: