thatsmystory

GUCCI PRE FALL 2016

Kategori: Inspiration, Mode och Kläder

Gucci pre fall 2016, pic from vogue.com
 
Vet inte om det är en klänning eller kjol men gillar verkligen den plisserade nederdelen samt att den är metallic, lång och i härliga pastellfärger. Massa med inspo till våren! Sen diggar jag den färgglada jackan i siden. Får lite deja vú till en liknande modell från odd molly som bekanta använde för hundra år sen! Tyckte den va så cool, den var också i siden med ett broderat tryck på ryggen om jag minns rätt! Gillar plagg som kan göra outfiten helt själv. 
 
Önskar jag hade några coola statement plagg som folk enkelt kunde identifiera mig med! Jag gillar ju det mesta och älskar att blanda stilar och färger. Men något jag tycker jag är väldigt dålig på är att se cool ut haha. Ser oftast bara glad, fin eller tråkig ut. Får jobba på den coola sidan. Får bli en del av mitt nyårslöfte kanske?! Även om man inte bara blir cool över en natt kan man ju försöka lura folk genom att ha lite coola kläder på sig i alla fall?! Har ni några tips? Någon speciell färg eller plagg som ni tycker höjer "cool-faktorn"? Kanske kan göra ett inlägg vad det e jag menar med "cool" enligt mig? Alla har ju en egen bild av hur det kan se ut. Spännande, hit me! 
 
Kommentera inlägget här: