thatsmystory

MERRY CHRISTMAS

Kategori: Allmänt




Det blir inte alltid som man tänkt sig. Hände lite saker igår som fick mig helt ur balans. Så julkänslan är väl inte på topp precis men nu är det som det är. Antar väl att det gick lite för bra för mig. Har känt mig på så bra humör och allmänt lycklig ett tag nu men någon där uppe tyckte väl att det räckte ;) Får ta ikapp årsresumén och andra planerade inlägg imorgon om jag är på bättre humör! Förhoppningvis kan jag dränka mina sorger i massa god mat idag. Vi firar hos min moster i Gråbo med mammas sida, som vanligt. Hoppas ni är på bättre humör och får en supermysig dag! God jul babes!

KOMMENTARER:

  • Eleonora Adriana ♥ säger:
    2015-12-25 | 00:47:43
    Bloggadress: http://eleonoraadriana.blogg.se/

    Fiiiinis! :)

  • Julia säger:
    2015-12-26 | 13:54:41

    Men SUPERFIN är du iallafall!! Hoppas det känns lite bättre nu! PUSS

    Svar: Men tack min fina!! Ja nu känns det mycket bättre. Fick min revansch ute i dimman inatt ;) hoppas du en mysig jul med dina nära <3
    Sofia Eliasson

Kommentera inlägget här: