thatsmystory

MY 2015 | AUGUST

Kategori: MY 2015

Blandade bilder från Augusti 2015
 
Obviously så mådde jag mycket bättre i Augusti. Det blir så tydligt för mig när jag tittar tillbaka i arkivet eftersom jag bloggar mycket mer när jag mår bättre. Att blogga är något jag verkligen tycker är kul så om jag är glad så vill jag bara göra saker som gör mig ännu gladare! Så här blev det massa små bilder för att få med så mycket som möjligt.
 
I början på augusti blev det nästan bara massa plugg eftersom jag skulle skriva min sista omtenta den 9:e augusti. Om den skulle bli godkänd så kunde jag ta ut min examen! Och det blev den! Det blev några utflykyter till havet; Kippholmen, Marstrand och Björkö m.m. Jag kollade ganska mycket på serier, Gossip girl och Narcos var det som rullade. En weekend till Jönköping med Jonas på ett lyxigt hotell, häng med Ella och sävetjejerna, middag med gamla klassisar från gymnasiet, Göteborgskalaset, bus med Marlon och Alfred, lite shopping och årets första och enda bad. Självklart tränade jag lite och bestämde mig för att hoppa på "50 dagar utan socker och alkohol!"
 
Kommentera inlägget här: