thatsmystory

MY 2015 | FEBRUARY

Kategori: MY 2015


Blandade bilder från februari 2015
 
Februari var månaden Jonas lämnade Jönköping och mig för Göteborg. Han ville tillbaka och avsluta serien med sitt gamla handbollslag. Han hade ändå inget jobb i Jönköping så han tog sitt pick å pack och lämnade mig ensam. På bilden i mitten myser vi i soffan under våran sista kväll som sambos. 
 
Examensarbetet hade satt igång på riktigt och på bilden längst ner till höger ser ni vår planering inför projektet. Post-it lappar och massa pilar. Förutom plugg och jobb så passade jag på att hänga med vänner. Vi var ute för en tjejkväll/aw på El Duderino, afternoon tea på bryggan, myskväll hemma hos mig samt kollade på den efterlängtade FSOG. Hann även med en snabb vända till Göteborg för drinkar och häng på Pelikan. Ingen superspännande månad.
 
Förutom detta så började även jakten på en ny lya till mig under de sista månaderna. Våran var alldeles för dyr för mig att betala själv. Så i kylan och snön cyklade jag runt och träffade potentiella roomies.
 
Kommentera inlägget här: