thatsmystory

MY 2015 | JANUARY

Kategori: MY 2015

Blandade bilder från Januari 2015
 
Det nya året skålades in i Göteborg. Själva nyårsnatten var väl inte speciellt lyckad och jag firade tolvslaget ensam på våran grusväg på väg hem från bussen. Men det gjorde ingenting, det var ganska mäktigt att gå där i mörkret när halva himlen lyste upp och jag omringades av fyrverkerier i alla möjliga färger. Man kan väl säga att redan här sattes ribban för hur det nya året skulle bli. Mäktigt men kanske inte alltid så lyckat eller som jag hade planerat...
 
Spenderade några dagar av Januari i Göteborg innan jag åkte hem till Jönköping igen. Här blev det häng med familjen och vänner, besökte morfar på sjukhuset, pratade business med min bror, vi kom på en idé som det tyvärr aldrig blev något av, men den är inte bortglömd för det. Hängde med Bill&Bull och en del med Jonas såklart. När vi åkte tillbaka till Jönköping blev det långa dagar med skola och ganska mycket jobb. Började läsa min sista mattekurs ever(?!), Mathematical statistics samtidigt som jakten på ett ex-jobb sattes igång på riktigt!
 
Jag kollade när Jonas spelade handboll så fort jag kunde, inte så ofta tyvärr då jag nästan alltid jobbade helg. Vi åt massa smarrig mat, hämtade ut min nya iPhone6, jag provade en semelwrap för första gången, firade tre år tillsammans och försökte få ihop vardagen så gott det gick!
 
Jag fyllde 21 år den 19:e och firade med Jonas, burgare och biljard i Jönköping. Senare åkte jag hem till Göteborg för att fira med vännerna med en supermiddag på TOSO. Vet inte om det berodde på sällskapet eller att det var min födelsedag, men den middagen var det bästa jag har varit med om. All mat var så god att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Och att avsluta det med en chokladfondant med ananas och kokosglass...ja ni förstår ju!
 
I samma veva klippte jag även av mig håret och gjorde massa slingor. På bilden ovan vankades drinkkväll med mina brygganbrudar. Och som avslutning så fyllde bloggen ett år den 29:e Januari!
 
Kommentera inlägget här: