thatsmystory

MY 2015 | JULY

Kategori: MY 2015

Blandade bilder från Juli 2015
 
Juli blev en ganska konstig och jobbig månad. Jag hade precis flyttat hem och gjorde slut med Jonas igen, det varade inte så länge utan jag ångrade mig efter en kort tid och fick ägna större delen av sommaren med att försöka få tillbaka hans förtroende. Det var otroligt påfrestande och jag mådde ganska dåligt under många dagar. Jag var mest hemma och gjorde ingenting. Vi började träffas lite då och då till att sedan höras mer frekvent. Men detta var inte för en i slutet av månaden.
 
Annars så verkar det som jag åt en del haha, eller jag dokumenterade det i alla fall. Blev några middagar ute med vänner och en del grillat hemma. Började månaden med att åka till Marstrand med familjen och Josephine. Det var väl här vi började bli mer kompisar hon och jag, eftersom vi inte har setts så mycket innan jag flyttade hem. Ella döptes, Julia och hennes vänner var på besök från Jönköping, jag lärde mig att lösa kuben igen, glömde dock av det lika fort haha, jag tränade och drack en juice i stan med vänner m.m.
  
Kommentera inlägget här: