thatsmystory

MY 2015 | MARCH

Kategori: MY 2015

Blandade bilder från Mars 2015
 
Mars var en intensiv och påfrestande månad på många sätt. I början på månaden hängde jag så mycket som möjligt i lägenheten när jag inte var i skolan eller jobbade. Vi körde en spelkväll med klassisarna och Let's Dance och Fajitas-häng med en ny vän jag "raggade upp" på guldfynd!
 
Den 8:e Mars gick flyttlasset, hälften till Göteborg med mamma och pappa och hälften med mig till mitt nya boende. Jag hittade en tjej på blocket som hyrde ut en rum. Där flyttade jag in med mina saker och stannade i fyra månader. 
 
Våren hade börjat smyga sig på och jag gick på några långpromenad runt mysiga Munksjön. Förutom detta så firade vi en i stunden saknas vän Julia som fyllde 22 år, jag modellerade en borrmaskin, organiserade i mitt nya rum, gick en baristautbildning, köttade ex-jobb, började äta LCHF, gjorde min sista ordinarie tenta, blev biten av en hund och fick sy sju stygn, gjorde slut(ish) med Jonas...Det häde ganska mycket där. Att man orkade med alltdå, cred till mig själv! 
Kommentera inlägget här: