thatsmystory

MY 2015 | MAY

Kategori: MY 2015

Blandade bilder från Maj 2015
 
Här kommer ett bildregn, var så svårt att välja ut några bara när det hände massa saker i Maj! Månaden började i Lund eftersom jag var där över Valborg. Det blev en sväng till Malmö och Emporia också innan det bar hemåt. Det var även i denna vevan som ex-jobbsrapporten skickades in för en första granskning, läskigt men skönt! Jag fortsatte med mina gröna smoothies och goda mat, njöt av att jag faktiskt bodde bredvid en utav de finaste platserna i jönkan, fikade med mina bryggisar, hängde i Göteborg, fixade klart med allt runt om ex-jobbet inför examensdagen då vi skulle ha en mässa, firade Stephanie med "Champagne-pong", var ute och dansade och till sist så tog vi examen. Mysfrulle hos mig, ex-jobbsmässa, firande på skolgården, lunch med klassisar, förfest och till sist avslutade vi med dans på AKA!
 
Kommentera inlägget här: