thatsmystory

MY 2015 | OCTOBER

Kategori: MY 2015

Blandade bilder från Oktober 2015
 
Oktober...en fin men ändå väldigt tråkig månad. Hösten har nog aldrig varit så vacker som i år. Jag jobbade mina sista dagar på farmen, jobbade på bingon och hjälpte min moster i två veckor på Käringberget i matsalen. Jag fotade lite mer vilket alltid är kul för både er och mig. Hängde med Josephine i stan, lekte med mina småkusiner, fotade med Mela, tog fler hål i öronen, hjälpte Josephine att sälja kläder på bagageluckeloppis, firade Cicci, var på inflyttningsfest hos Vickie, lunchade med Cicci, kollade handboll med Jonas, drack alkoholfria drinkar på Puta Madre med Elin och Eve, lunchade med mamma, Justin släppte sin tredje singel, Jonas kom hem från sin resa i USA och vi valde att avsluta vårat förhållande i slutet av månaden. Efter det blev jag sjuk och det höll i sig ett bra tag, har aldrig varit så sjuk innan tror jag...
 
 
Kommentera inlägget här: