thatsmystory

EL CORAZÓN

Kategori: Mat och recept, Vänner och Familj





Vilken tiopoängskväll kväll. Har verkligen haft det så trevligt. Mötte upp tjejerna på El corazón i ösregnet för lite mat och gott att dricka. Ellen fyllde år så jag hängde på som en extra present, skämt å sido hehe :) 

Som ni säkert vet så var det lite problem med strömmen men till slut fick vi in våran ombeställda mat. Fy vilken panik i köket, men som förstående kunder med erfarenhet i branschen skötte vi det snyggt. Fick beröm för att vi var bra kunder haha. Då värmde det i Julias service-hjärta!  Tjejerna beställde pizza och jag en chevrésallad. Den var väl kanske ingen tiopoängare men slank absolut ner ändå. Saknade nån typ av grönsak i den, blev lite trist med bara sallad, valnötter, skinka och ost. Men jag beställde även en virgin mango/passion daquiri som gjorde sitt. Verkligen yummy, den hade även lite limesmak, vilket jag älskar då jag tycker om när det är söt/surt! De andra drack vin och sangria men jag håller mig hellre till saften ;) 

Efter detta trevliga gick vi hem till Julia för lite spel och mer gotte. Julia kammade hem förstaplatsen och jag kom väl sist haha, jaja. På vägen stötte vi på Cicci vilket också var trevligt, och nu ska jag hem och sova hos prinsen. Kan inte bli bättre, drömtisdag! 
Kommentera inlägget här: