thatsmystory

I DON'T KNOW ABOUT YOU, BUT I'M FEELIN' 22!

Kategori: Fest, Vänner och Familj










I mitt av allt det här hemska får man försöka att traska på som vanligt! Anfall är bästa försvar och tillsammans är vi starka!
 
I lördags var det dags att fira två Gabriellor som hade fyllt 22 år! Vi träffades hemma hos den ena för mat, efterätt och förkrök. Matchen rullade i bakrunden samtidig som vi diskuterade framtidsplaner, bröllop, barn och spelade ölspel. Jag dricker ju inte lika mycket längre, nästan aldrig men är inte självutnämnd nykterist utan om jag vill dricka så gör jag det. I dagsläget har jag inte druckit sen i mitten på augusti med undantag för några sippar champange haha. Kunde inte hålla mig när det bjöds på dompa så var tvungen att smaka, sjukt gott fyi, men that's it! Jag var inte sugen i lördags så surplade i mig läsk och kastade klunkar runt om mig(ölspel) med gott samvete ;) Efter supertrevligt häng drog vi vidare in till stan. Där blev det en helkväll på Push och Park Lane. Träffade massa fina bekanta och vänner. Så kul att ta ikapp lite med folk man inte umgås så ofta med annars!
 
Maria, på bilden längst upp, var hemma från Norge så det var superkul att se ett ansikte man inte sett på ett tag. Vi pratade även en andra gång om att jag måste åka upp och hälsa på henne för att åka skidor och andas in den friska fjälluften haha. Så nu får det bannemej bli av. När jag var yngre var det standard med en skidsemester per år men nu var det ganska längesen jag var iväg. Älskar att vara ute och ta ut mig och sen mysa till det på kvällen innan man slocknar och sover som en stock!
 
Kommentera inlägget här: