thatsmystory

LATE OMELETTE BREAKFAST

Kategori: Allmänt, Breakfast is for everybody



Omelett med skinka, tomat och ost samt en avokadosallad

Godmorgon :) livsfarligt nu när jag inte har något jobb eller någon stans jag måste vara. Blir ju lätt att man tar en extra lång sovmorgon. Startar dagen med en mumsig omelett och lite Netflix i soffan. Har faktiskt kollat klart alla säsonger av gossip girl igen. Kom knappt ihåg någonting så det va sjukt kul att se om. Jag fick massa inspiration av alla outfits och New Yorks gator! Senare ska jag ge mig ut på en svettig promenad och efter det ta tag i lite sysslor här hemma! Vad gör ni idag? :) 

KOMMENTARER:

  • Annsoh säger:
    2015-11-11 | 12:20:28
    Bloggadress: http://annsoh.blogg.se

    Fina bilder! :) gott de ser ut

    Svar: Tack :) ja jag älskar det! ;)
    Sofia Eliasson

  • a n n i k a säger:
    2015-11-11 | 16:40:28
    Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg,se

    Mums!

    Svar: Älskar omelett, så smidigt och mättande! :)
    Sofia Eliasson

Kommentera inlägget här: