thatsmystory

SATURDAY BREAKFAST

Kategori: Breakfast is for everybody



Godmorgon! Hur mår ni idag? Själv mår jag sådär fortfarande. Fick ställa in dagens jobb, så tråkigt :( Vill verkligen komma ut i verkligheten snart igen! Knaprar så mycket tabletter som det går. Men just nu är det halsen som e värst när jag är påverkad av tabletterna och jag vet inte hur jag ska få bort den smärtan! Tips ngn? Skönt med både kallt och varmt i halsen, men hjälper det? Gjorde mig en pangfrulle imorse i alla fall för att försöka vara lite positiv. Färgglad och fin mat som jag blir glad utav! Och gott var det, till detta drack jag massa te. Och om ni inte ser vad det är så är det bananpannkakor och en avokadotoast :) 


KOMMENTARER:

  • jossan säger:
    2015-11-21 | 12:31:30
    Bloggadress: http://www.nouw.com/malmqvistarn

    åh va de ser gott ut! hoppas du får en fantastisk helg!

    Svar: Tack va gulligt av dig! Detsamma :)
    Sofia Eliasson

Kommentera inlägget här: