thatsmystory

STHLM BABY

Kategori: Allmänt


Me by Alaa 

Heeej! Vilken vecka det blev. Lite personliga problem i familjen och sen blev jag inringd till jobb på förskola. Såå kul! Barnen var helt underbara och kändes knappt som jag jobbade. Annars har jag fixat hemma och hållt på. Men nu är jag i Sthlm! Jag och Elin hälsar på Eve och Camilla över helgen. Så mysigt. Vi kom sent ikväll så har bara druckit te och mumsat på lite gott samtidigt som vi har snackat gamla minnen och framtidsplaner! Imorgon blir det en heldag i stan. Har ju bara varit här några få gånger och knappt utforskat stan, så jag ser verkligen fram emot att få mig en titt igen. Sen blir det väl förhoppningsvis lite shopping också. Hoppas butikerna håller i rean och kör Black Weekend istället för bara friday. Vem älskar inte att fynda inte lite? 

Ovan får ni förresten en liten sneak på outfiten jag och Alaa fotade förra veckan. Resten av bilderna kommer imorgon om jag hinner. Nu ska vi sova här så vi orkar med imorgon. Natti! :) 
 
Kommentera inlägget här: