thatsmystory

THURSDAY BOARD

Kategori: Allmänt, Inspiration


Pics from my Pinterest @sofiaeliasson. Just love the back of that Celine dress in the middle picture! 

Heeej på er sötnosar! Hur mår ni? Jag önskar såå att jag själv hade kunnat svara bra på den frågan. Men det e det fan inte! Efter den roliga utgången och lite sömn i söndags så var det dags för lite jobb. Nemas problemas tills jag helt plötsligt blev pangtrött å fick en väldans huvudvärk! Vakande upp dagen efter å mådde skit, igen! Så sådär har det fortsatt. Trodde det skulle bli bättre men det verkar som jag har lite bakterier i kroppen min. Var hos läkaren i onsdags och fick i alla fall penicillin utskrivet. Så förhoppningvis går det över snart. Men jag blir så trött. I tisdags skulle jag hänga med Ella och Michelle men det fick jag ju ställa in även tacka nej till jobb...Och idag skulle vi egentligen ha dragit igång "halv åtta hos mig" med sävetjejerna a mí casa. Men nee det går ju inte. Förhoppningsvis är jag frisk nästa vecka så då får vi köra, bara vi lyckas hitta en dag då alla kan...Får klura ut en ännu bättre och godare meny tills dess! :) 

Sorry tjejer och sorry till er andra för kass uppdatering. Men är helt seg å moshi i bollen så kan typ inte tänka/fungera ordentligt. Samt att jag inte har så mycket roligt material att bjussa på, och alldeles för moshi som sagt för att fixa. Men nu kände jag mig lite piggare här precis innan läggdags så ett litet kollage och text orkar jag med! :) 

Och apropå material så var jag, trots mitt tillstånd, iväg och fotade med Alaa idag igen. Det tog i att gå upp, duscha, sminka mig och klä på mig fina kläder när det nästan kändes som jag hade blivit påkört av ett tåg imorse. Men jag ville verkligen fota lite och det passade att klämma in en liten session i hennes lunchrast haha. Så kul att fota med henne. Hon tar så fina bilder, känner bara att vi e på lite olika levels. Med sånna skills borde man fota modeller! Haha hoppas inte jag ser alltför hängig ut bara.

När jag kom hem sen va det soffmode direkt, heeelt slut. Brände bl.a. av Kockarnas Kamp finalen, Hela Sverige bakar finalen och The Heat blandat med lite sömn. Mamma va ledig och lagade så god kyckling i currysås till oss. Älskar currysås! Sen blev det massa te och tabletter som candy, weho! Nu ska jag sova och friskna till. Hade tänkt att jobba på lördag så jag måste bara bli frisk. Godnatt och sov så gott! :) 

Kommentera inlägget här: