thatsmystory

BALMAINNATION

Kategori: Mode och Kläder, Shopping


Coat / Faux fur / Leather jacket
Wide waist belt / Clutch / Thin waist belt
Leather pants / Palazzo pants / Suede pants
Thigh high boots / Golden perfume / Gladiator Stilettos
Blazer vest / T-shirt / Little black dress

OMG! Herregud vilka fina kläder. Igår släpptes bilder på Balmain x H&M och här har ni mina utvalda favoriter! Hade gärna välkomnat alla dessa plagg till min garderob. Älskar hur man verkligen ser att plaggen är balmain samtidigt som de har fått sin "vardagliga" touch av H&M. Jag bara måste få tag i några plagg. Jag är riktigt sugen på skinnjackan och t-shirten. Jag vet inte riktigt vad priserna ligger på men annars  får gärna kappan, clutchen, det smala skärpet, perfymen och västen flytta in också hehe! Vad tycker ni? Gillar ni vad ni ser? Ska ni köa? Puss 

KOMMENTARER:

  • Dixi Wonderland säger:
    2015-10-20 | 10:10:29
    Bloggadress: http://dixiwonderland.com/

    Kappan var skit snygg! Skulle gissa på att dom kommer ligga från 700 kr och uppåt. Det är oftast de priserna dom har när de kommer till samarbeten :)

    Svar: Ja precis, t-shirten och skärpen är kanske billigare men jackorna och de ligger väl runt 2000, men det är det verkligen värt!! ;)
    Sofia Eliasson

Kommentera inlägget här: