thatsmystory

BANANAPANCAKE

Kategori: Allmänt, Mat och recept



Bananpannkakor med supertoppings

Godmorgon :) har ni sovit gott? Jag har konstigt nog varit helt slut redan vid elva på kvällen trots att jag inte har gjort några större insatser under dagen. Skönt i och för sig om man hade vaknat tidigare, men nu vid elva vaknade jag till liv...jaja! 

Dessa smarriga pannkisar rörde jag ihop i måndags och är en given favorit. Till dessa hade jag två lite mindre bananer och fyra små ägg. Haha äggen var verkligen pytte! Sen toppade jag med vaniljkvarg, pumpafrön, hallon och passionsfrukt! Jag blandar smeten med en stavmixer så att den ska bli helt slät, enklare att hälla ut dem i små plättar då! 

Idag ska jag fixa lite ärenden och äta lunch med Cicci. Vi kanske ska gå iväg och göra något spännande också, får se. Det får bli en överraskning för oss alla! Ha en fin dag, puss! 
Kommentera inlägget här: