thatsmystory

CHIAPUDDING W/ TOPPINGS

Kategori: Breakfast is for everybody



Efter jobbet igår åkte jag hem till Jonas för att sova där. Han är ju fortfarande i Cali men ska iväg till mitt andra jobb nu och får skjuts ifrån kärra så det passade perfekt att sova här. Har saknat att mysa ner mig i hans kläder och lakan så det var välbehövligt att andas lite älsklingsluft. Har haft lite ont i huvudet och inte alls mått bra i början på veckan men nu känns det lite bättre i alla fall. Gjorde mig en stor skål med chiapuddig igår så att jag fick både kvällsmat och frukost. Nu när jag inte mår så bra är det verkligen viktigt att äta rätt och ordentligt. Så laddade upp med både mango och blåbär i och toppade med kiwi, jordgubbar och lite supermüsli! Så gott! Nu blir det ett heldag i köket och matsalen på jobbet, kikar in så fort jag får tid! Ha en bra dag, puss! 

Kommentera inlägget här: