thatsmystory

FRIDAY

Kategori: Allmänt


Godmorgon fredag! Har ni sovit gott? Det har faktiskt jag gjort. Trodde jag skulle vakna upp svintrött då klockan ringde vid sex, men trots att jag kom i säng hyfsat sent känner jag mig på topp, skönt! Nu har jag åkt buss i snart en timma påväg till jobbet. Har fått byta några gånger men nu är jag snart framme. Jag tycker det är mysigt att åka buss. Perfekt tid för mig att kunna blogga och fixa lite innan jobbet! Har förberett två inlägg som kommer upp senare ikväll då jag vill länka till lite produkter (fungerar bara från datorn). 

I äkta svenneanda; Jäklar va kyligt det har blivit ute, vet inte hur många lager jag har på mig idag, fy! Tänkte även säga att det ska bli skönt med helg men jag jobbar hela helgen också...som tur är blir det lite skojigheter på lördagskvällen som får lysa upp tillvaron lite! Ha en fin fredag vänner! <3
Kommentera inlägget här: