thatsmystory

HE'S HOME!

Kategori: Allmänt, Vänner och Familj


Det var såå mysigt att äntligen få träffa han igen. Dem verkar ha haft det så roligt. Massa knasiga och roliga äventyr, precis som det ska vara! Han kom hem ganska sent på kvällen i onsdags så vi hann bara prata och mysa lite innan vi somnade. Igår ryckte jag in och jobbade  på bingon, trodde jag skulle få njuta av dag på stan i solen men så blev det inte. Ska väl inte klaga, alltid bra med lite klirr i kassan! Efter jobbet åkte vi hem till Sandra och Wennberg för en en magisk middag. Sandra hade lagat såå god mat för att fira Jonas i efterskott/välkomna honom hem och samla alla för en god middag helt enkelt! Till förätt serverades en chevrétoast, varmrätt Chilli och efterätt fruktsallad med chokladmousse och kolakakor! Helt sjukt var gott det var. Har redan tjatat på Sandra två  gånger om receptet på chilin för detta måste jag göra hemma snart igen! 

Nu sitter jag i hallen och kollar på Jonas som spelar match. Just nu leder de ganska stort så jag tror det blir en enkel vinst! :) 

Kommentera inlägget här: