thatsmystory

ORANGE FALL-LEAVES

Kategori: Allmänt, Outfit




Top Gina Tricot / Scarf Zara / Skirt Lindex / Boots Zara / Faux fur jacket Primark / Bag Joy / Faux fur ball Gina Tricot / Watch MBMJ / Rings Guldfynd

Photos by: Josephine Irvefjord, Edit by: Me

Här kommer min look ifrån lördagen. Tänkte inte fota med jackan, har blivit lite väl mycket bilder den, men har ingen annan fin varm svart som jag tycker om.  Så det står högst upp på min inköpslista! Men annars gillar jag kombinationen, verkligen maxat 70-tal med mockakjolen och sjalen men lite mer modernt med overknee stövlar! 

Haha älskar att jag skrev att det skulle bli en nykter och tidig kväll, men inte lugn i lördags. Den blev såå lugn. Vi satt några tjejer och snackade ikapp innan jag började se i kors redan klockan nio...sjukt trevligt men herregud va trött jag var. Mina ögon var helt rödsprängda. Vet inte ens om jag har haft det någon gång innan. En kompis från säve var också där så jag fick skjuts hem. Så skönt! Däckade direkt när jag kom hem vid halv tolv så fick nästan mina timmar innan jag skulle gå upp igen! Tack Vickie för en trevlig kväll! Nästa gång lovar jag att vara lite mer utvilad och pigg! 


KOMMENTARER:

  • Dixi Wonderland säger:
    2015-10-19 | 13:08:39
    Bloggadress: http://dixiwonderland.com/

    Nu kanske jag är arbetsskadad och menar inget illa men att ha en kyrkogård i bakgrunden av en outfit är kanske inte rekommendera. Tycker det förstör bilderna helt och hållet då blicken fastnar på bakgrunden och inte din outfit :/

    Svar: Nej jag vet, det är väl inte att rekommendera...men där jag bor finns det inte så mycket fina bakgrunder och hade sjukt bråttom så hann inte åka ngn annan stans... :(
    Sofia Eliasson

  • emeliesandelia.se säger:
    2015-10-19 | 22:32:03
    Bloggadress: http://emeliesandelia.se/

    Fint! :)

    Svar: Taaack :)
    Sofia Eliasson

  • Viktoria säger:
    2015-10-20 | 13:19:51

    Bara kul att du kom! Puss

    Svar: Jaa men myskväll nästa gång!!! ❤️
    Sofia Eliasson

Kommentera inlägget här: