thatsmystory

THINGS I DREAM ABOUT

Kategori: Wishlist

 
Min garderob börjar verkligen ta form nu och det känns så bra! Men...haha, den är flera ljusår ifrån klar och det är en del plagg som behöver bytas ut och uppdateras! Just nu drömmer jag om detta ovan. Nej jag har inte kunnat släppa kappan då just en svart kappa har varit på min radar ett tag, och denna är ju så drömmig! Denna är verkligen första prio om jag lyckas få händerna på några utav plaggen från sammarbetet! Annars har jag börjat sadla om lite till guld, kanske tack vare Josephine den lilla skatan, så nu börjar jakten på guldsmycken. Känner mig väldigt nöjd med mina silversmycken och alltid fin när jag har på mig dem och vill känna likadant när jag är klädd i guld! Har tre par fina örhängen så där är jag kittad för de flesta tillfällen men vill ha ringar och något halsband!
 
Ett par klassiska Levis 501 har väl varit standard i babyboomgenerationens garderob, men dessvärre har den traditionen inte förts vidare till oss. Känner nu helt plötsligt att detta är ett måste och jag måste få tag på ett par "riktiga" jeans snarast! Gillade de med slitna knän som jag hittade på Levis hemsida, vad tycker ni, med eller utan slitningar?
 
Något som har stått på min önskelista i flera jäkla år nu är ett par Isabel Marant sneakers och jag känner att jag måste slå till snart! Jag har i och för sig inte tröttnat på dem efter fyra år av trånande (haha finns bildbevis på instagram) men känner att det kanske är dags att prioritera nu! Mina kopior, andra paret, från skopunkten börjar göra sitt snart med haha...Borde även prioritera en fin collagetröja, det är verkligen min vardagsuniform, något bekvämt nertill och en soft tröja upptill, så hade varit kul att ha något annat än de från H&M om ni förstår! Är riktigt sugen på en Kenzo, kanske inte just den på bilden, utan en som e lite mer crazy. Min vän Stephanie hade en sjukt fin mintgrön på sig i somras, men jag gillar fortfarande denna som jag hade med i ett kollage för länge sen! 
 
Haha mycket text, men nu får ni veta bakrunden bakom plaggen och varför de har hamnat på min wishlist. Tycker ni det är intressant att läsa eller vill ni hellre bara ha länkar till plaggen och inte så mycket tjöt? Kommentera gärna så ska jag göra mitt bästa med att göra er nöjda!
 
Kommentera inlägget här: