thatsmystory

YELLOW AND GREEN

Kategori: Allmänt, Outfit




Shoes Mango / Pants Zara / Top Gina Tricot / Belt Mango / Earrings Zara / Faux fur jacket Primark / Bag Joy

Photos by: Rickard Eliasson, Edit by: Me 

Här kommer bilder på outfiten jag hade på mig förra lördagen! Tvingade ut min lillebror och måste säga att han skötte sig bra! Älskar kvällsljuset och det varma intrycket det ger. Passade bra till mina höstfärgade kläder! :) 

Idag gick jag upp väldigt tidigt, innan klockan fem! Jag har jobbat hos min moster som restaurangbiträde (bambatant) och haft det tidiga passet, frukost och lunch! Har jobbat där hela veckan med undantag i onsdags då jag var på bingon. I veckan har jag börjat vid nio då det inte finns några bussar som går så tidigt på morgonen för att jag ska hinna i tid. Men idag fick jag låna bilen hemifrån, tack snälla, och även imorgon så jag kan börja kvart i sex. Jobbet ligger på käringberget, i början på långdrag, i militärt område då det är dem vi serverar. Allt ifrån folk som gör "lumpen", GMU now a days; grundläggande militär utbildning till rutinerade militärer inom alla olika försvarsområden. Folk som arbetar inom försvarsmakten helt enkelt! Helt sjukt hur mycket vissa äter. Ni skulle ha sett i torsdags, ärtsoppa med pannkakor...haha. Hann knappt ställa fram ett nytt bläck med pannkisar innan det var slut! Och dem tar liksom inte en gång, utan tre megaportioner haha. Antar väl iof att det är bra, det betyder att dom har ansträngt sig ordentligt. Men ändå, sjukt att all den maten ens kan få plats! 

Aja nu blev det lite jobbsnack, hoppas ni överlevde. Till något roligare...jag är påväg till helgens skojigheter! Inflyttningsfest hos Viktoria i Johanneberg! Vi har inte setts på år och dar, och så är det även med de flesta gästerna så detta ska bli svinkul! Eftersom jag ska upp innan fem imorgon igen och även jobba nu i veckan till på onsdag så blir det en tidig kväll. En tidig och nykter kväll, men inte lugn för de hehe ;) Vad gör ni ikväll? :) 

Kommentera inlägget här: