thatsmystory

FROM MY PINTEREST

Kategori: From my pinterest

Source unknown

Eftersom att jag är ett stort fan av pinterest och har varit det ett tag så har jag samlat ihop närmare tusen pins. Jag tänkte bespara er lite tid och dela med mig av några favoriter. På senare dar har det blivit mycket om vad som är hälsosamt för kroppen och inte. Så vi mjukstartar lite lätt med bilder på mat som är bra att få i sig nu när kylan närmar sig så att du inte åker på en förskylning! Själv försöker jag äta så hälsosamt som möjligt men åkte ändå på en förkylning för två veckor sedan. Imorse var nog första dagen jag kände mig frisk så hoppas att min höstförskylning har vart nu!
 
Idag har jag som sagt varit på jobbet och provat ut lite kläder och skrivit på avtal så jag är redo inför min första dag imorgon. Sen blev det häng hemma hos Jonas i detta fina vädret. Ångrar att jag inte åkte hem tidigare så jag kunde ha suttit på balkonen i solen. Men fick i alla fall en liten stund med världens bästa salladsmackor och kvällssol. Nu blir det mys i soffan med pappa innan prinsen kommer över och kollar paradise och sover! Hoppas ni har haft en fin onsdag :)

Kommentera inlägget här: