thatsmystory

BIRTHDAY GIRL

Kategori: Allmänt

Just casually posing with a heart-stick ;P
 
Heeej babes :) Ursäkta min frånvaro, jag saknar er! Vill så gärna få ner allt här, detta är ju min dagbok, bara att den är lite mer ytlig och offentlig. Men ändå min dagbok, så jag måste, eller jag vill fylla sidorna snarast så jag inte glömmer av vad jag har gjort! Men det är too much going on så jag hinner inte med. Har så mycket material nu att jag kan låsa in mig i två veckor hehe. Men det kommer, be patient ;) 
 
Igår var det i alla fall dags för, *trumvivel*, KALAS! Haha vet att det låter urtöntigt, men det skiter jag i! Äntligen fick jag(vi) ha ett ordentligt kalas. Tror senast var när jag fyllde 15, hur tråkigt?! Det bästa som finns är ju att fira saker! Jenny min vän hade redan planerat att ha kalas igår men eftersom vi har många gemensamma vänner så frågade jag om vi inte kunde slå ihop det, och så blev det! Kameran var med igår så bilder från kvällen kommer inom sinom tid! Men jag kan i alla fall berätta att vi hade en supertrevlig kväll, i alla fall jag! Hela kvällen var ett lyckopiller! Bara massa positivt och roligt. Massa god mat och dricka, bra musik och dans, fantastiska presenter och grymt sällskap! Så härligt att samla alla nära och kära med ett enda mål, att ha kul! Jag saknade några finisar som inte kunde komma men den var med i mina tankar! TACK för allt chicas och tack till Jenny som ställde upp med sitt hus! 
 
 
Kommentera inlägget här: