thatsmystory

DINNER | BEIJING8

Kategori: Allmänt, Mat och recept, Vänner och Familj








Dinner at Beijing8, Magasinsgatan 3

Hello darlings! Hur står det till? Själv känner jag mig ganska utvilad efter en lång sovmorgon. Men det har varit en vecka med full fart så det förtjänade jag! Igår mötte jag upp Josephine och åkte till stan för att äta på Beijing8. Fick det i födelsedagspresent av henne. Verkligen annorlunda mat men så gott. Dumplingsen var ganska starka men älskar lite nya smaker och texturer i maten! Efter middag åkte vi hem och chillade lite hos henne innan jag åkte hem för att sussa! 

Tänkte att jag skulle gå upp liiite tidigare idag för jag har massa saker på agendan. Men visas saker går att skjuta på, såsom tvätt och städning osv hehe, så det får vi ta en annan gång. Nu blir det att hänga lite tvätt (eftersom jag la i den igårkväll...), äta en snabb frulle och sedan åka till Kärra för att kolla på Jonas match! Peace och tack för igår Josephine <3 


KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: