thatsmystory

STHLM ON A TUESDAY

Kategori: Allmänt


Heej bloggisen! Just nu befinner jag mig i Stockholm! Jag tog tåget upp hit igår efter jobbet för att besöka den amerikanska ambassaden. Jag sov över hemma hos Eve och Camilla som bor så mysigt! Vi satt och pratade och drack te igår innan det var dags att sova. Imorse promenerade jag bort till ambassaden vid kvart i åtta. Jag hade förväntat mig att spendera hela förmiddagen där men det gick smidigare än jag trodde. Redan klockan nio var jag färdig och hade fått en godkänd visumansökan och var påväg därifrån. Halvt vilsen vandrade jag runt på gatorna tills jag hittade "Lilla Ekot" som jag sitter på nu. En supermysig restaurang/café på Riddargatan i Stockholm. Avnjöt den mumsiga mackan ni ser på bild. Fröknäcke med hummus, avokado och ägg till frukost! Ljuvligt! Samtidigt läste/bläddrade jag igenom hela "Sockerdetox" av Filippa Salomonsson. Så bra och känns ännu bättre att jag redan kommit till insikt angående det mesta hon skrivit! Men tips till er som behöver få lite mer koll på boven socker och vad man kan äta istället! 

Nu sitter jag här och väntar på att Saralie ska komma in till stan så ska vi kolla runt lite och sedan sätta oss för dagens andra mål ute, lyxigt värre! Pusspuss  

Kommentera inlägget här: